مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-20اقتصادي

تولید روزانه  200 تُن مرغ در استان همدان/قیمت جدید مرغ قطعه بندی شده اعلام شده است


معاون توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تولید روزانه 200 تُن مرغ در استان همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تولید روزانه 200 تُن مرغ در استان همدان خبر داد.

حسین فضلی در گفت وگو با ایسنا میزان تولید مرغ استان همدان را بیش از نیاز این استان دانست و اظهار کرد: روزانه به طور متوسط در استان همدان 190 تا 200 تن مرغ تولید و وارد بازار می شود که از این میزان مرغ تولید شده روزانه 120 تا 130 تن مورد مصرف داخل استان بوده و 60 تا 65 تن آن نیز در روز به سایر استان ها که دارای کمبود مرغ هستند ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده با معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی طی دی و بهمن ماه جوجه ریزی خوبی در استان صورت گرفته است،افزود: در دی ماه سه میلیون و 100 هزار قطعه جوجه ریزی داشته ایم که محصول مرغ تولیدی آن تقریباً از 20بهمن تا فروردین سال آینده وارد بازار خواهد شد.

فضلی میزان جوجه ریزی انجام شده استان را در بهمن ماه سه میلیون و 111 هزار قطعه برشمرد و تصریح کرد: محصول این میزان جوجه ریزی بهمن ماه نیز از ابتدای فروردین ماه سال آینده و قبل از ماه رمضان وارد بازار می شود ضمن اینکه طوری برنامه ریزی انجام شده که در رابطه با تامین مرغ و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه  200 تُن مرغ در استان همدان/قیمت جدید مرغ قطعه بندی شده اعلام شده است

تولید روزانه  200 تُن مرغ در استان همدان/قیمت جدید مرغ قطعه بندی شده اعلام شده است